Review: Craiasa Zapezii 2

In lupta dintre adevar si minciuna, prima dintre cele 2 este mereu castigatoare, lucru valabil atat in viata de zi cu zi, cat si in povesti.

In animatia Craiasa Zapezii 2, trolul Orm este pus in situatia de a alege sa fie onest, dar sarac si sa lucreze din greu pentru a o intretine pe bunica lui, care este cea mai importanta persoana pentru el sau de a inventa povesti ridicole despre el, despre rolul sau si statutul de erou in lupta cu planurile malefice ale Craiesii Zapezii, fapt care vine si cu o serie de consecinte. Atunci cand ne lasam influentati macar o secunda de lucrurile mai putin adevarate, este foarte greu sa revenim si sa recunoastem, asa ca uneori alegem sa mergem mai departe. La fel face si Orm, care decide sa isi asume faptul ca a invins-o singur pe Craiasa Zapezii, desi stie ca nu este adevarat, iar acest lucru, crede trolul, ii permite sa ravneasca si sa se lupte pentru mana fetei imparatului. Insa si-aici o face cu un motiv ascuns: vrea sa mosteneasca averea printesei si sa o duca pe bunica lui sa traiasca la castel.

afis cz

Cum se va termina aceasta poveste colorata si cine va invinge in final, va las sa descoperiti in film. Pana atunci pot sa va spun ca Orm va avea de furca atat cu Gerda, cat si cu Arrog, un trol respectat care nu va fi intimidat de fortele malefice care au furat-o si au inghetat-o pe printesa, plus multe alte provocari.

Desi joaca un rol negativ in partea a doua a animatiei, nu ai cum sa nu il indragesti pe Orm pentru ca este un trol carismatic si se aventureaza in situatii limita, ce ii dau batai de cap si il pun intr-o lumina mai putin favorabila. Alaturi de el, bunica va fi cea care va va fura cateva zambete de pe chipuri, iar Gerda cu prietenii ei va vor da palpitatii la inima atunci cand se vor aventura in calatoria spre palatul inghetat.

Animatia Craiasa Zapezii apare in cinematografe din 1 ianuarie 2016 si este distribuita de Freeman Entertainment. Cornel Ilie, solistul trupei Vunk, Ellie White, Oana Roman, dar si alte voci talentate dubleaza in limba romana.

the-snow-queen-2-981108l

the-snow-queen-2-259713l

(Sursa poza)