Review: Point Break / La limita extrema

Pregateste-te de 113 minute de adrenalina pura si scene de actiune care iti vor activa batile inimii si te vor face sa traiesti senzatii tari, pe care numai anumite sporturi extreme ti le pot declansa. Filmul “La limita extrema” te va fascina atat datorita actiunii, cat si imaginilor care iti taie rasuflarea si te incanta prin intensitatea culorilor. Vei ramane impresionat si bulversat in acelasi timp de scenele in care valurile metrice se vor intrece cu iubitorii de sporturi extreme, de momentele in care omul devine una cu aerul, iar muntele prieten cu acesta. Si acesta este doar inceputul!

point-break-142541l-1600x1200-n-bd300da6

Produs de Alcon Entertainment, filmul prezinta povestea unui tanar agent FBI, Johnny Utah (Luke Bracey), care inainte a fost mare iubitor de sporturi extreme, insa din cauza unui accident a renuntat la pasiunea lui si a inceput o noua viata. In urma unor furturi executate intr-o maniera neobisnuita, Johnny decide sa se inflitreze intr-o banda formata din sportivi de elita pentru a demonstra ca ei sunt vinovati de aceste infractiuni. Privit la inceput cu suspiciuni, Johnny reuseste incet sa se imprieteneasca cu baietii care fac parte din grupul condus de Bodhi (Edgar Ramirez), un tanar pe care il vei indragi inca din prima. Nu ii va fi usor, insa cu riscul propriei vieti il impresioneaza pe Bodhi si ajunge sa se integreze atat de bine, incat ii este greu sa se decida de partea cui va fi in final?!

Desi este un film care aduce in centrul atentiei sporturile extreme,”La limita extrema” imbina si partea spirituala. Credinta si valorile in care cred membrii grupului ii fac sa ia decizi pripite, toate cu riscul de a duce la bun sfarsit un ritual initiat de o persoana in care cred. Iar conexiunea cu natura devine o parte integrata din ceea ce urmeaza sa faca. Chiar daca pornesc de la un principiu pozitiv: sa dai mai mult decat primesti si sa ai grija de natura, riscurile implementarii si respectarii acestuia, provoaca mult rau.

Filmul este distribuit de Ro Image si poate fi vizionat incepand cu 1 ianuarie 2016 in cinematografe. Iti recomand sa incepi TARE prima zi din an si sa accepti provocarea de a trai, in paralel cu actorii, momente pline de adrenalina. Esti pregatit?

point-break-712354l-1600x1200-n-3e96fe66

(Sursa poza)

Regia: Ericson Core