Review "Savva: Inima de razboinic"

“Nimic nu este imposibil cand iti doresti din toata inima”. Acesta este principiul dupa care se ghideaza si Savva, personajul principal din animatia 3D „Savva: Inima de razboinic”. Filmul spune povestea unui baiat cu suflet mare, care este pus in situatia de a-si salva familia si prietenii din ghearele unor creaturi fantastice. Hienele i-au luat ostatici pe oamenii din satul in care locuia, cat si pe mama lui Savva.

Savva porneste astfel intr-o aventura plina de culoare prin padurea uriasa, in cautarea vrajitoarei care il poate ajuta. El vrea sa ii ceara acestia sa desfaca blestemul pus asupra lupilor albi, animalele care in trecut ii protejau pe sateni. Si lupii isi doresc acelasi lucru, prin urmare unul dintre ei il va ajuta pe Savva sa duca la bun sfarsit misiunea si sa o salveze pe mama lui.

Impreuna trec prin multe peripetii si situatii limita, iar intalnirea cu Mama Zho Zi, conducatoarea maimutelor si gorilelor devine o provocare pe cat de periculoasa, pe atat de spectaculoasa. Oricum, Mama Zho Zi reprezinta un deliciu al animatiei atat datorita aspectului ei amuzant, cat si rolului pe care il are in film.

Savva isi face mai multi prieteni in aceasta calatorie fantastica, care ii vor fi alaturi pana la final. Iar intalnirea cu vrajitoarea il face pe Savva sa inteleaga faptul ca este un erou si ca in el sta puterea de a-i salva pe mama si prietenii lui. Este un tanar voinic, istet si chipes, capabil sa se lupte cu hienele. In fiecare dintre noi sta un erou, trebuie doar sa-l descoperim, nu-i asa?

Desi este un film pentru copii, poate fi vizionat si de cei mari pentru ca are multe scene amuzante, care ii vor face pa parintii sa se amuze alaturi de pitici. Copiii vor ramane fascinati de paleta de culoare si personajele colorate din film, care le pot inspira ideea de curaj, vitejie, prietenie si dragoste.

afis_savva

Animatia poate fi vizionata incepand de astazi, 11 decembrie, in cinematografele din Romania si este distribuita de Freeman Entertainment.

Regia: Maksim Fadeev